Maaaassa bilder från helgen


2011-06-26 @ 21:26:00
Midsommar hos Adam;
Bl.a. spelade vi kubb, tjejerna mot killarna, och som vanligt vann vi brudar ;) Lika kul som vanligt var det iallafall!


Midsommar hos pappis;
Felix, Hannes & Rasmus nördade Skate&Lol, medan jag satt där och såg snäll ut. Eller något liknande, heh. På altanen var det en massa glatt folk. Skulle blivit grillat vid sju, men eftersom min kära fader knappt kom ihåg vad han hette så fick vi inte mat förän nio. Nånstans mellan elva och tolv blev jag och min pojk hämtade och sov sedan ute i stugan.


Lördag;
Regnade såhäääär mycket, åskade och hade sig. Läskigt!:( Men när det blev lite bättre passade vi på att bada i dom 14grader som var, inte mysigt men däremot uppfriskande haha. Vi  bestämde oss också för att sova kvar en natt till.



Jag blev nörd på att fota sådär...ah, ni vet, sådär.




Nu står min älskade pojke och kastar handdukar på mig haha, vi ska åka och hyra fiiiilm. Ska lägga ut bilderna från idag senare, promiiiise!






Kommentarer
Postat av: sanna - hästblogg!

sista bilden va jätte fin!:D

2011-06-27 @ 11:49:39
URL: http://sasasanna.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback