Jag lovade bättre uppdatering, det blev sämre..haha


2011-06-07 @ 21:18:53

Men fick inte tid till det helt enkelt, nu tog jag mig lite tid innan jag ska till Felix och sova där.
Big day tomorrow. Ska träffa min läkare/psykolog för första gången på ett par månader och så ska jag till frisören och färga håret. Till vad återstå att se, kanske ger jag upp det blonda? ;) Erkänner att jag är lite nervös, huuu.


Nu är det nog bäst jag klär på mig, dööör av värme, vill springa runt naken och hoppa i vattnet. Men viiiisstja, bara typ 2veckor kvar av skiten tills jag äntligen får bada igen. (Slår vad om att det hinner bli snö tills det..)
Jaja, vi hörs






Kommentarer
Postat av: Olivia

Åååååå! är du sugen på din såkallade "äckelbrun" som är görfin, eller ska du ta bort det vita och satsa på en naturlig blond?!

I LIKEY LIKEY DOOOOO :D<3

2011-06-07 @ 21:44:47
URL: http://liviaj.devote.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback