Alla dessa avslutningar...


2011-06-16 @ 09:39:47
Och alla dessa snyggingar i fina kläder! Såhär såg min tröttsuriga gullis ut imorse;

Jag har såhäääääär mycket att göra. Måste fortfarande städa ännu mer, och hjälpa till att fixa tills imorn.
Nu ska jag möta Felix, han har slutat. Sen slutar Jennie om någon timme, vi ska träffa henne & Viktor också då såklart. Jag ska till Örbäcken där hela min skola är och träffa kuratorn en stund. Min lillasyster har avslutning i Stadsparken klockan 6 och sen ska jag följa med på middag med Felix familj klockan 8. Imorn slutar Annie&Adam nian så ska dit klockan 9 på morgonen och kolla deras avslutning, klockan 2 springar min storasyster ut med resten av studenterna och då ska jag vara där och sedan hem för studentmiddag osv. Därimellan ska jag hjälpa till med allting hemma. Fullt upp?!??!


"
Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear I'm not doing anything

I'm gonna kick my feet up and stare at the fan

Turn the TV on
Throw my hand in my pants
Nobodys gon' tell me I can't
"






Kommentarer
Postat av: MELI

Vackans blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/june/veckans-bloggvinnare.html

KRAM

2011-06-17 @ 11:22:20
URL: http://mmeeli.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback