Två till svar


2011-12-01 @ 20:44:13


Svar;
Ja jag tycker det är underbart, jag slipper ju oroa mig för att han ska dra iväg och dricka sig aspackad med sina kompisar och så vidare vilket är jätteskönt. Precis, innan jag träffade Felix så drack jag för ofta och för mycket, dessutom rökte jag 1-2 paket cigaretter om dagen. Nu dricker jag i stort sett aldrig, händer väl någon gång ibland när någon fyller år, men aldrig så jag inte kan stå på benen liksom. Och jag röker olika, men cirka 5 cigaretter om dagen vilket är betydligt mindre än innan. Nej man kastar ju bara pengarna i sjön! Det är svårt att sluta röka, men jag håller på att försöka lägga ner det. Vill inte att min lillasyster ska se mig röka dagligen, för då sätter det sig lätt i huvudet att börja som om det vore något bra. Många kramar!




Svar; Han accepterar det, men jag är väl medveten om vad han tycker om det och har fått höra det många gånger. Nu dricker jag ju somsagt nästan aldrig längre, men röker gör jag ju, tyvärr. Han säger ingenting längre utan har delvis vant sig, men ser i hans ögon att han helst skulle ta hela paketet och hoppa på det ungefär haha. Jag ska ju dock sluta med all sån skit, bara idiotiskt! :)


Jag svarar gärna på frågor, men ni får hemskt gärna skicka dom via Blogresponse som jag har på sidan av min blogg,
eller via mail på iizabellethorner@hotmail.com om man vill prata vidare om något :)






Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! Kika in om det blev du! :D

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg.html

Ha en så bra fortsätt kväll <3

2011-12-01 @ 21:22:43
URL: http://sense.webblogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback