Hemmaaaaaa!


2011-12-28 @ 19:28:18

Killarna tröttnade nog rätt snabbt på att gå i affärer, men vi tjejer sprang runt på rean som galningar. Provade och handlade som aldrig förr, haha. Jag har lyckats handla för det mesta av julklappspengarna och har ynka 150kronor kvar (plus 500kr till piercingen på fredag hihi). Idag orkar jag inte visa er vad jag köpte, så det får bli en annan dag. Jag är verkligen helt slut, ska kissa sen krypa ner och sova tror jag. Imorgon ska jag träffa två snygg-brudar och fota lite polle!






Kommentarer
Postat av: maja

kan du inte skriva vad jennie betyder för dig? en text? en ganska lång? vill veta, eller om det finns en sån kan du säga datumet ellerngt :) ? skulle vara jätte snällt? jag avgudar din blogg och du är otroligt fin :)

2011-12-28 @ 20:13:33
Postat av: agnes - agny.webblogg.se

PIERCING? OMG TELL ME!

2011-12-29 @ 14:40:02
URL: http://agny.webblogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback