1 år - 12 månader - 365 dagar


2011-12-02 @ 07:47:29

Då och nu. Vi har vuxit så mycket, men istället för att växa ifrån har vi växt tillsammans. Att få ha dig nära är den underbaraste känslan som finns, du har gjort detat år till det bästa i mitt liv. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig, du betyder mer än livet för mig. När jag är ledsen så gråter du med mig, när jag är glad så skrattar du också. Det är liksom det som är meningen, att man delar allting -både bra och dåligt. Det är vad äkta kärlek går ut på. Jag är så himla tacksam för varje sekund av livet som du väljer att dela med mig, och jag är övertygad om att vi har en lång tid framför oss. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Felix Thomas Svensson, du är den vackraste människa jag träffat






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback