Världens bästa fyller 16!


2011-08-24 @ 12:41:28
Grattis Jennie, jag hoppas att du får världens bästa dag. Tänker iaf försöka hjälpa till att ge dig den bästa hihi.
I 15 år har det varit du och jag i vått och torrt, det är du och jag som hand i hand kämpat oss igenom alla de svåraste perioderna. Du är den där personen jag vill ringa när jag gråter, för jag vet att om det är någon som kan få mig glad igen så är det du. Alla dom miljarder minnen jag har med dig, är dom absolut bästa. Du förstår mig bättre än någon annan, du känner mig innefrån och ut. Jag behöver inte säga om något hänt, för du ser det på mig direkt. En kram från dig är bättre tröst än tusen andra. Om inte du funnits i mitt liv hade jag inte varit den jag är idag, det är dig jag har att tacka att jag överhuvudtaget lever. När jag mår som värst är det du som får mig längta efter varje ny dag. Du gör mitt liv så jävla värt att leva lillasyster. Om du bara visste hur många gånger jag kollat på våra bilder och börjat gråta, för du gör mig så lycklig. Fick jag välja en person som jag aldrig skulle förlora, skulle jag välja dig utan att tveka. Det är du och jag förevigt. Jag lämnar dig aldrig, det svär jag på. Jag älskar dig mer än allt!







Kommentarer
Postat av: bella

sv; okej, gratta henne! ;) Men någon annan dag! kram

2011-08-24 @ 13:11:11
URL: http://myworldbybella.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh herregud, börja allvarligt gråta när jag läste detta, vet inte vad jag ska säga :')

du gjorde min födelsedag till den bÄSTA, du är den bästa i hela världen izabelle, om du bara kunde förstå hur mycket du betyder för mig,du betyder allt.

det är alltid dig som jag ringer till när jag är ledsen, att bara höra din röst gör mig glad, du tröstar mig alltid när jag är ledsen, och när du kramar mig och säger att allting kommer bli bra, så vet jag att det blir det, för du sviker mig aldrig, det har du aldrig gjort, och jag vet att du aldrig kommer svika mig.

vi har minnen sen femton år tillbaka, och som du sa, dom är dom allra bästa jag har, för varenda sekund med dig är dom allra bästa.

du känner mig bäättre än någon annan på denna jord, i unerversium!

du har hjälpt mig genom precis allting, alltid visat mig vägen, och tagit min hand och gått med mig genom allting. kan aldrig någonsin tacka dig nog för allt du gör och gjort för mig. du gör mig hel izabelle linnea jennie thörner.

och säger som dig, om det fanns en person i hela världen jag aldrig skulle förlora, så skulle det helt klart varaa dig bästa vän, för jag fungerar inte utan dig, du är mitt hjärta, utan hjärta dör man. du och jag föralltid, du och jag mot världen, coh den dagen vi dör, ska vi dela grav.

jag älskar dig mest! <3

2011-08-25 @ 21:30:12
Postat av: jennie, din lillasyster<3

oj glömde skriva att kommentaren va från mig, men det kanske du fatta hihi :) <3

2011-08-25 @ 21:31:26



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback