Love of my life, my soulmate. You're my best friend.


2011-08-09 @ 18:12:07

Color me blue I'm lost in you

3 månader sen vi förlovade oss nu, känns som ringen suttit på mitt finger en evighet. Och vill ni veta en sak jag insett? Jag är precis som ni ledsen ibland, jag gråter ibland och jag blir arg oftare än jag vill. Men jag kommer aldrig stänga in mig i mig själv såsom jag gjort tidigare, för jag har efter åratal av sökande funnit min lycka. Vet ni vad min lycka innebär? Att älska och att bli älskad. Att det tagit så lång tid för mig att inse förstår jag inte, men nu vet jag att jag kommer aldrig sträva efter pengar eller dyl. för jag har mina underbara vänner, min fantastiska familj och min vackra pojkvän -och alla dom människorna gör mig lyckligast på jorden. Felix, du ska veta att varje sekund med dig är en anledning till att gå upp varje morgon. Du har gjort mig till en bättre människa och du har hjälpt mig att tro på mig själv. Du har gett mig det där modet som andra killar tagit ifrån mig. Jag vet att när jag verkligen behöver dig, så står du kvar oavsett vad. Vad jag än säger när jag är arg eller ledsen, så skulle jag inte klara en dag utan dig i mitt liv. Du är helt otrolig. Jag älskar dig tills hjärtat slutar slå.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback