Jag samlar på;


2011-08-12 @ 12:38:47

That's right, märkena man får när man köper kläder. Eller prislappar kanske man säger? Jag vet inte, men har samlat ett tag och har ett par hundra. Började samla för några år sen men glömde sen bort det ett tag, men har kommit in på det igen och jag vet egentligen inte varför jag samlar på dom. Till en början ville jag se hur mycket kläder min familj köpte på en månad, men nu har det bara blivit så att jag får dom från familjens, mina egna och ibland från Jennies eller Felix nyinköpta kläder. En liten udda sidohobby sådär.

"Vanliga" är alltså bara fyrkantiga där det står affär, storlek och pris. "Inte lika vanliga" är såna som mer tid lagts ner på att göra dom, kanske udda material eller motiv på. Haha nu tycker alla att jag är superkonstig, och det är jag säkert också. Jag vet faktiskt ingen annan som samlar på samma som jag.


Samlar ni på något, isåfall vad?






Kommentarer
Postat av: Felicia

hhaha grymt! :)

2011-08-12 @ 13:51:55
URL: http://feliciaphotos.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback