Frågor&svar


2011-08-30 @ 17:06:01


Svar;
Jag slutade för ett tag sen, eller jag kämpade som ett as. Det var verkligen ett helvete, kände mig som världens psykgalning haha! Klarade det ett tag, men sen gick det åt helvete (ihop med en del annat). Så jag röker, vilket jag skäms över. Kommer aldrig någonsin uppmana någon till att börja röka, gör allllldrig det, det är ett rent helvete när man väl är fast.

Nej jag är inte gravid, men jag var. Jag gjorde abort i slutet på maj. Kramar till båda två!






Kommentarer
Postat av: elin - ellieeees.blogg.se

Jag vet, sjukt :( Men undra hur lyckliga dom är trots alla sina pengar? Det är oftast det enda dom har. Kan sätta allt jag äger och har på att dom skulle bli tuuuuusen gånger lyckligare och nöjda med sig själva om dom gjorde en insats och hjälpte barn i ett drabbat land!

2011-08-30 @ 18:21:49
URL: http://ellieeees.blogg.se/
Postat av: ella

jättefin blogg!

2011-08-30 @ 19:36:38
URL: http://ellasliv.bloggplatsen.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback