Finns det ingen som helst respekt för tjejer längre?


2011-08-11 @ 10:11:31

Det är inte direkt första gången jag får såna här bilder skickade till mig, och jag blir så jävla arg (och äcklad...). Jag har inte bett om att någon kille som desperat vill visa upp sin snopp ska ta kort på den och skicka till mig. Jag kan slå vad om det är många av er andra brudar också varit med om sånthär. Små fjortisar/slampor tycker det är superkul när någon sitter och skickar nakenbilder eller runkar i cam och fnissar hysteriskt åt den ådriga kuken som visas på skärmen, men har man lite självrespekt så säger man ifrån. Jag har varit med om alltför många killar som inte haft någon respekt för tjejer, tyckt att man är en leksak som dom gör precis som dom vill med. Jag har låtit mig luras av såna killar. Men aldrig igen. Efter senaste gången bestämde jag mig för att aldrig låta någon vara respektlös mot mig, dom ska visa mig samma respekt som jag visar dom. Och jag har jobbat sååå hårt på min självrespekt att ingen kan förstöra den. Vissa kanske tycker att jag är lite "feministisk", men jag har bara något väldigt stort emot sexuella trakasserier. För ja, det är vad detta är. Och såklart patetiskt, vidrigt, stötande, motbjudande och framkallar kväljningar. Killar har gett sig själva tillåtelse att smälla tjejer på röven när dom går förbi, konstant stirra på bröst och skicka sånahär äckliga bilder. För hur många tjejer är det egentligen som skriver saker som "your so sexy" och skickar en bild på sin pulla? Jag kanske ska ta kort upp i rövhålet och skicka tillbaka till sånahär killar så kanske dom förstår vad jag tycker om dom. Denna killen har fått en timmes konstant utskällning, hoppas han lär sig något.

Tio tips till alla er killar som tror vi tjejer är köpta på Toys "R" Us;
» Vi är människor, precis som ni. Enda skillnaden är att våra snoppar är inbyggda.
» Vi tar det inte som västa komplimangen när ni slår oss på arslet så vi ser ut som babianer när vi kommer hem.
» När man pratar med en tjej så sitter ögonen i ansiktet, inte på tuttarna.
» "Snygga bröst" är inte en fin komplimang, däremot så är "vad vacker du är" en komplimang.
» Att pussas och mysa betyder inte "jag vill att du sliter av mig kläderna och knullar mig stenhårt".
» Vi vill faktiskt bara prata ibland. Ett förhållande kan inte byggas på sex, sex och ännu mera sex.
» När vi ber om något så vill vi att ni ska göra det, inte att ni ska säga att ni ska det och sedan skita i det.
» Var aldrig, jag upprepar a-l-d-r-i-g, otrogen. Det har aldrig uppskattats och kommer aldrig göra det heller.
» Nej, en kvinnas plats är förhelvete inte i köket. Vi är inte era slavar. Betala en betjänt att passa upp på er.
» Vi kommer inte säga "vilket fin stor kuk du har, klart jag flashar brösten i cam för dig" när ni skickar snuskiga bilder.








Kommentarer
Postat av: AGNES

You go girl!

2011-08-11 @ 10:49:16
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: emmawaernholm ©

dom där 10 tipsen, agree to 100% !

2011-08-11 @ 14:12:16
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: Malin Alnefjord

Du har så jäkla rätt! Det är så äckligt och man känner sig så låg att man bara vill slå till dom på käften och hoppas att något ska fastna i deras skalle. Självklart är inte alla killar så men dom som är det kan dra någonstans där solen inte skiner och göra vad fan dom vill. Bra att du säger ifrån!

2011-08-14 @ 22:14:57
URL: http://malinalnefjord.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback