"Yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore."


2011-04-20 @ 12:43:18
Panic! At The Disco – I Write Sins Not Tragedies Utan deras jävla "schh" istället för whore osv, den riktiga låten.
Mmmmmmmmmmm love it!

Jag är så uttråkad att jag har roligt, det har aldrig någonsin hänt mig förut, mycket chockerande. Snart kommer en video där jag är too awesome to be true. Japppjappp. Eller snart o snart, det tar hundra år för den att laddas klart. Okej jag överdrev, alla vi är döda om hundra år. Men det tar en jobbigt lång tid. Måste dra mig till affären snart, Pelle fyller år och jag ska stå för tårtbaket. Ooooooojojojojoj. LATER DUDES







Kommentarer
Postat av: ollizZzz

Jag fattar vem, heh -.-

Me dont like her belliz. en sak som stör mig så in i helvete är att hon inte verkar fatta att hon ska sluta snacka skit,ljuga osv,när det blivit så mkt skit efter varje gång hon gjort det. bög.

<3

2011-04-20 @ 13:03:03
URL: http://liviaj.devote.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback