Min äckliga jävla fittdata har crashat, så mammis är iväg med den. Har alltså inga bra filmer och nya inga bilder, så gör detta;


2011-04-21 @ 11:11:52

Dag 2 – Min första riktiga kärlek


Felix Svensson är min första och enda riktiga kärlek. Det är en på miljonen att man hittar någon som man faller för direkt, som älskar en tillbaka. Man ler åt tanken att den personen är den enda man vill ha nu och föralltid, och man vet att utan den är man inte hel. Felix är hela mitt hjärta, och jag älskar han mer än livet.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Hm, jäääävligt svårt där faktiskt. Det finns något jag gillar med alla.
Våren; Den är så jäkla fin. Det börjar bli varmare, man vill vara ute mer, och vårkvällar är så vackert tycker jag.
Sommaren; Behöver jag ens säga varför? Ledigt, bada, sola, bara njuta av livet till 100%!
Hösten; Det är den vackraste av alla årstider tycker jag. Jag låter som en jäkla poet eller något nu, men det blir så mycket färger överallt eftersom alla löv osv blir orangea/gula/röda. Plus det börjar bli lite mer mys-årstid, man börjar vara inne mer och mysa.
Vintern; Well, mestadels hatar jag den. Men att åka pulka är något av det roligaste jag vet haha, och bygga snögubbar osv. Sen efter en hel dag med sånt, går man in och lägger sig i ett varmt bad med den man gillar mest. Hur mysigt som helst!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback