Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.


2011-04-24 @ 21:05:44

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Just nu? Skjuts. En privatchafför som kan skjutsa mig överallt. Helst med härlig värme i bilen, massagestol-säten och en stor kaktus-festis som aldrig tar slut.



Typ av killar jag faller för
Förut har det alltid varit killar som inte behandlat mig så bra. Som utnyttjat mig, såna som det borde stå "jag vill bara knulla" stämplat i pannan på ungefär. Killar som på olika sätt fått mig att inte må direkt toppen. Såna killar jag känt att jag inte riktigt kan få ha för mig själv. Dåliga killar.
Men nu har jag väl bytt mönster helt, för Felix blev jag kär i fortast någonsin och han är (ursäkta detta vidriga sago-wannabe-aktiga jag kommer att skriva) en riktig jävla drömkille. Att hitta en bättre är omöjligt, för det finns ärligt talat inte. Han är underbar.







Kommentarer
Postat av: Moa

Ville bara säga att du har en SJUKT bra blogg ! :D<3 Kram

2011-04-25 @ 09:34:03



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback